پاور ماینر 1800w بیت مین

پاور بیت مین

دستگاه ماینر همانند سایر وسیله های الکترونیکی نیازمند یک منبع تغذیه برای تامین برق مورد نیاز خود می باشد. پاور ماینر مدل Antminer APW7 در اصل منبع تغذیه برق سیستم های استخراج ارز دیجیتال با توان خروجی 1800 وات می باشد که قابل استفاده در انواع دستگاه ماینینگ بیت مین است. پاور ماینر 1800w بیت مین ورژن ارتقا یافته پاور بیت مین 1600w مدل ++APW3 بوده و در مقایسه با ++APW3 مزیت های فناوری بیشتری دارد.
با توجه به اینکه توان خروجی پاور ماینر بیت مین۱۸۰۰ وات و مصرف اکثر دستگاه های ماینینگ کمتر از ۱۴۰۰ وات است این پاور بدون نیاز از استفاده حداکثر قدرت قابلیت کارکردن به طور ۲۴ ساعته را دارد و عمر مفید آن با استفاده پیوسته ۲۴ ساعته بیش از ۳ سال است.

 

ولتاژ ورودی Bitmain APW7 1800W

پاور ماینر امکان تولید برق با حداکثر قدرت 1800 وات را از برق 220 ولت دارد. پاور 1800 بیت مین با ابعادی برابر با ۶۲*۱۱۰*۲۰۶ میلیمتر تولید شده و با وزنی معادل ۲ کیلوگرم به بازار قطعات کامپیوتر عرضه گردیده است. ولتاژ ورودی این پاور ۱۱۰ تا ۲۶۴ ولت AC با فرکانسی میان ۴۷ تا ۶۳ هرتز است. توان این محصول در ولتاژ ۱۱۰ ولت و جریان ۸۳٫۳ آمپر، برابر با ۱۰۰۰ وات بوده و این قدرت در ولتاژ ۲۲۰ ولت و جریان ۱۵۰ آمپر به ۱۸۰۰ وات خواهد رسید. نکته ی بسیار مهمی که قبل از خرید این پاور باید به آن توجه کنید بررسی برق اصلی منطقه ی شما می باشد.اگر قصد اورکلاک دستگاه ماینر خود را دارید خرید پاور بیت مین 1800 وات مناسب شما خواهد بود. بهتر است برای این پاور از کابلی با توان 10 آمپر استفاده شود. کابل برق این پاور را باید به صورت جداگانه تهیه کنید.

 

خنک کننده پاور

پاور Bitmain APW7 1800W به خنک کننده مجهز می باشد که از ورودی AC به خروجی DC اجرا می شود. این ویژگی پاور برای آن دسته از کاربرانی که عملیات استخراج را در مقیاس بالا انجام می دهند، مناسب می باشد. همانطور که می دانید مدیریت گرما یکی از مسائل بسیار مهم برای ماینرها محسوب می شود.

 

پوشش محافظ منبع تغذیه

این پاور دارای پوشش محافظ PCB می باشد. این پوشش پاور شما را از آسیب های ناشی از تخلیه ی جرقه های ولتاژ بالا روی پین های MOS یا نزدیک اتصالات حاصل از فشار قوی ناشی از ذرات رسانا یا ذرات گرد و غبار به cpu محاظت می کند.

 

نوع اتصالات پاور

پاور Bitmain APW7 1800W شامل 10 اتصال PCIe می باشد، بنابراین نمی توان برای بیش از یک Antminer از آن استفاده کرد. منبع تغذیه سری AC-DC APW7 علاوه بر بازده تبدیل بالا شامل عملکرد دینامیکی قوی است. همینطور دارای ویژگی های محافظتی از جمله: اتصال کوتاه، اضافه بار، مقاوم در برابر حرارت و ولتاژ کم است. این منبع تغذیه شامل چندین ویژگی است که آن را برای عملیات استخراج ارزهای دیجیتال بهینه می کند. یکی دیگر از این ویژگی های پاور کارکرد پایدار آن تا دمای 50 درجه سانتی گراد می باشد.

 

مقایسه با پاورantminer 1600w مدل ++APW3

پاور Bitmain APW7 1800W  در ولتاژ ورودی 220 ولت 1800 وات می باشد که 200 وات افزایش یافته و می تواند رنج بیشتری از ماینرهای پرقدرت تر را با اطمینان بیشتری ساپورت کند. از طرفی بازدهی APW7 برابر %95 درصد می باشد که نسبت به بازدهی %93.5 پاور antminer 1600w مدل ++APW3، بازدهی 1.5 درصد افزایش دارد به این معنی که پاور 1800 APW7 در هزینه برق صرفه جویی بیشتری می کند.

 

نمودار بازدهی

 

زهرا شکیبا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *