حذف صدای ماینر ( سایلنت باکس ماینر )

سایلنت باکس

حذف صدای ماینر ( سایلنت باکس ماینر )

امروزه استخراج رمز ارز در بسیاری از کشورها رواج پیدا کرده است. بسیاری از شرکت‌ها و همچنین کمپانی‌ های بزرگ نیز با دیدن این بازار تازه و رو به‌ رشد، در تلاش هستند تا با تولید انواع محصولات و خدمات بتوانند بخشی از آن را تصاحب کنند. این موضوع با رشد و افزایش قدرت ماینرها نیز بیشتر شده و این محصولات حال با داشتن توان محاسباتی بالا، علاوه بر مزایا، مشکلاتی را نیز با خود به همراه دارند. سایلنت باکس یکی از این تجهیزات میباشد که برای تعداد دستگاه های کم بسیار کاربردی و مفید میباشد .

به عنوان مثال ماینرها به دلیل داشتن تجهیزات مکانیکی، مانند فن‌ های پرسرعت، سروصدا و همچنین گرمای زیادی را تولید می‌کنند و از طرفی نیز احتمال بروز خرابی به مرور زمان به دلیل رعایت نکردن و ایجاد نکردن سیستم تهویه مناسب در این تجهیزات بسیار بالا است و احتمال دارد باعث بروز حوادث ناگواری در چرخه کسب رمز ارز دیجیتال شود، همین موضوع باعث شد تا بسیاری از شرکت‌ها به دنبال تولید محصولاتی به نام سایلنت باکس ماینر باشند که سبب کاهش میزان صدا ماینرها و از طرفی نیز خنک سازی بهتر این تجهیزات می‌شود.

کاربران دستگاه ماینر به خوبی با معضل صدای پاور یا فن های ماینر آشنا هستند و عملیات حذف صدای ماینر از جمله اموری است که هرکس که قصد ماینینگ دارد باید با آن آشنا باشد.حذف صدای ماینر به روش های متنوع  انجام پذیر است.

 بهترین روش برای حذف صدای ماینر

با توجه به گسترش استخراج ارز دیجیتال توسط ماینینگ کاران و گرایش به کاربرد دستگاههای مختلف در زمینه استخراج ارز دیجیتال ،استفاده صحیح و کاربرد درست از این دستگاه ها بسیار ضروری می باشد.با بکار بستن و رعایتِ روش های درست،عملیات استخراج ارز با کمترین عوارض مواجه خواهد شد.از جمله مسایل مبتلابه در زمینه استخراج ارز دیجیتال،صدای بالای دستگاههای ماینر در زمان کارکرد می باشد که رفع این معضل به چالشی برای کاربران در این زمینه مبدل گشته است.

اما باید به کاربران این نوید را داد که می توان با بکار بستن روش های اصولی و منطقی از این دست انداز نیز به راحتی عبور کنند.همانطور که اشاره گردید حذف صدای ماینر از چند منطر قابل بررسی و اقدام است.اولین اقدام برای حذف صدای ماینر، صداگیری از فن های ماینر می باشد.فن خروجیِ هوای گرم ماینر با فشار و صدا،حرارت را از دستگاه به سمت بیرون هدایت می کند.برای این منظور استفاده از قطعه صداگیر،لوله خرطومی با عایق الاستومری و اگزوز ماینر توصیه می گردد.در این روش،مهار صدا و انتقال حرارت در مسیر لوله های خرطومی بطور عمده انجام می پذیرد.این روش جهت حذف صدای ماینر اولین و مهمترین روش محسوب می گردد که در گام اول باید برای حذف صدای ماینر در منازل مسکونی برداشته می شود.

 

سایلنت باکس چیست؟

تا حالا شده از صدای آلارم گوشی خود خسته شده باشید و اینقدر خوابتون بیاد که توانایی باز کردن چشماتونم نداشته باشید و نهایت تلاشتون برای قطع شدن صدای آزار دهنده گوشی این باشد که آن را زیر بالشت بگذارید ؟
خب باید بگم این تقریبا همان کاری است که سایلنت باکس انجام میدهد. با قرار دادن ماینر خود در سالینت باکس دیگر مجبور به شنیدن صدای گوشخراش ماینر نیستید ، چرا که سایلنت باکس ها دارای دیواره های جداره داری هستند که ماینر شما را در خود ایزوله میکنند و مانع خروج صدا میشود و مهمتر از بحث صدا دما دستگاه شما رو بسیار خنک نگه میداره که در نتیجه منجر به ماین بیشتر دستگاه می شود.

در واقع این وسیله از یک جعبه مجهز به عایق شانه تخم مرغی تشکیل یافته که پس از حذف فن ماینر و قرارگیریِ ماینر در آن نسبت به حذف صدای ماینر ایفای نقش می کند .برای عملیات استانداردِ ماینینگ و جلوگیری از گرم شدن دستگاه ماینر،وجود یک تهویه مناسب در داخل ماینر باکس کاملا ضروری به نظر می رسد.استفاده از ماینر باکس بدون تهویه مناسب و صرفا جهت حذف صدای ماینر می تواند غیرمفید و حتی مضر باشد. برای تامین تحویه لازم از جت فن های تهویه که به اسم فن های حلزونی در بازار رایج هست استفاده میشود.

لازم به ذکر است با حذف فن های دستگاه حتما باید از سیمولاتور فن ماینر جهت شبیه سازی فن دستگاه استفاده نمود تا دستگاه به طور صحیح راه اندازی شود.

 

کاربرد ماینر باکس

کاربرد ماینر باکس برای افرادی که علاقه دارند به صورت دائمی ارزهای دیجیتال استخراج کرده و از این نعمت لذت ببرند، بسیار اثبات شده می باشد.

ماینر باکس در حقیقت به مجموعه خنک کننده و سایلنت کننده و تعدادی ابزار دیگر نظم خاصی می بخشد و خود این جعبه بخشی از صدای دستگاه ماینر را کاهش می دهد.

 

یاسر شکیبا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *